HENKILÖASIAKASPALVELU
Ota yhteyttä meihin, jos sinulla on kysyttävää. Asiakasneuvojamme ovat käytettävissäsi. Jos sinulla on tuotteidemme käyttöön liittyviä kysymyksiä, suosittelemme lukemaan käyttö- ja annostusohjeet sekä usein esitetyt kysymykset vastauksineen.
Neuvonnan lisäksi autamme sinua seuraavissa asioissa
Omaan kulutukseesi sopiva pakettien lähetysväli
Lähetysten keskeytys lomien, muuton tai muun syyn takia
Tilauksen peruuttaminen
Alennukset, kun samassa taloudessa on kaksi tai useampia käyttäjiä
Osoitteenmuutos
Tuotepalautukset
Maksut ja maksun lykkäykset
Hallinto- ja markkinointiosastoa koskevat asiat
Tuotekysymykset
Jos pohdit jotain tuotteidemme käyttöön, annostukseen tai sisältöön liittyvää, suosittelemme sinua tutustumaan tuotesivuihimme. Sieltä löydät kaiken saatavissa olevan tuotetiedon sekä tuotekohtaisia kysymyksiä vastauksineen.
Usein kysyttyä (FAQ)
Mistä voin ostaa tuotteitanne?
Tuotteemme ovat saatavissa verkosta ja eri myyntipaikoista. Saat ne edullisimmin tilaamalla toimituspalvelun suoraan meiltä. Katso kaikki tiedot kohdasta Etsi myyntipaikka.
Miten maksan tuotteen?
Maksaminen tapahtuu helposti toimituksessa olevalla laskulla. Sinun ei siis tarvitse luovuttaa meille korttitietojasi, ja suoritat maksun vasta vastaanotettuasi tuotteen.
Kotitaloudessamme on useita saman tuotteen käyttäjiä. Voimmeko saada alennusta?
Jos samassa osoitteessa on useita tuotteen käyttäjiä, voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää perhealennusta. Suosittelemme, että yksi teistä tekee ensin tilauksen, minkä jälkeen otatte meihin yhteyttä. Näin meillä on tilaus valmiina tilausjärjestelmässä. Alennus koskee vain samassa osoitteessa asuvia ja enintään neljää henkeä.
Sitoudunko johonkin, kun tilaan toimituspalvelunne?
Ei, myymme kestotilauksia ilman sitoutumisaikaa. Usein saat ensimmäisen pakkauksen alennettuun hintaan voidaksesi kokeilla tuotetta. Sen jälkeen lähetämme kotiisi normaalihintaisen pakkauksen, jos päätät jatkaa käyttöä. Voit irtisanoa toimituspalvelun milloin haluat, kuitenkin viimeistään 14 päivää ennen seuraavan pakkauksen lähettämistä. Tämä johtuu siitä, että lähetämme pakkaukset hyvissä ajoin, jotta ne saapuvat vastaanottajille juuri ennen kuin edellinen pakkaus tyhjenee. Kun tuotteen käyttö on keskeytyksetöntä, sen teho on mahdollisimman hyvä. Voit myös ostaa tuotteita ilman kestotilausta 6 tai 12 kappaleen erissä alennettuun hintaan. Kysy meiltä ajankohtaisista pakettitarjouksista.
Olen lähdössä lomalle ja haluaisin jättää välistä yhden tai kaksi toimitusta. Onnistuuko se?
Tottahan toki! Voimme räätälöidä toimitusvälin juuri sinulle sopivaksi. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot on ilmoitettu alla. Muista, että voit halutessasi saada tuotetoimituksen myös väliaikaiseen osoitteeseen.
Voinko peruuttaa tilauksen ja palauttaa tuotteen?
Kyllä, tilaus on mahdollista peruuttaa 14 päivän kuluessa tilausajankohdasta. Kunhan tuote on käyttämätön, voit palauttaa sen meille kyseisen ajanjakson aikana. Jos aiot hyödyntää peruutusoikeutta, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat palautusosoitteen. Voit myös käyttää peruutuslomaketta, jonka sait tilausvahvistuksen mukana tilaushetkellä. Kestotilauslähetyksillä ei ole peruutusoikeutta toimituspalvelun ensimmäistä tuotepakkausta lukuun ottamatta.
Onko teiltä ostamiselle ja tuotteiden käytölle jokin ikäraja?
Tuotteiden tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. Niiden käyttäjän ei kuitenkaan tarvitse olla täysi-ikäinen. Useimmat tuotteemme sopivat yli 12-vuotiaille, mutta jos olet alle 18-vuotias, huoltajan tulee tehdä tilaus puolestasi ja hyväksyä tuotteen käyttö.
Mistä tiedän, että tuotteiden käyttö on turvallista?
Norjalaisena toimittajana olemme Norjan elintarviketurvallisuusviraston (Mattilsynet) tiukkojen ohjeiden, eurooppalaisten säännöstöjen ja kuluttajavalvonnan alaisia.
Elintarvikkeet ja ravintolisät
Kaikki nautittaviksi tarkoitetut tuotteemme valmistetaan HACCP:n, GMP:n tai BRC:n mukaisesti. Tuotantomme laadunvarmistus on toisin sanoen vaatimuksiakin tiukempaa. Lisäksi analysoimme kaikki käyttämämme raaka-aineet ja toimitamme valmiit tuotteet analysoitaviksi kolmannen osapuolen sertifioimiin laboratorioihin.
Kosmetiikka
Kosmetiikkatuotteemme on analysoitu ja ne on rekisteröity EU:n tietokantaan, joten ne ovat turvallisia tuotteita, joita voit käyttää kantamatta huolta käytetyistä ainesosista. Lisäksi kaikki tuotteemme analysoidaan kolmannen osapuolen sertifioimissa laboratorioissa.
Olen raskaana/imetän. Onko tuotteidenne käyttö minulle vaaraksi?
Jos olet raskaana tai imetät, suosittelemme aina keskustelemaan neuvolalääkärisi kanssa ennen elintarvikkeidemme, ravintolisiemme tai kosmetiikkatuotteidemme käyttöä. Vaikka minkään tuotteemme käyttöä ei suoranaisesti kehoteta välttämään raskauden tai imetyksen aikana, tulee yksilölliset näkökohdat selvittää etukäteen lääkärin kanssa.
Otan verenohennuslääkitystä tai muita reseptilääkkeitä. Voinko käyttää tuotteitanne?
Jos käytät mitä tahansa reseptilääkkeitä, suosittelemme aina keskustelemaan lääkärin kanssa ennen elintarvikkeidemme, ravintolisiemme tai kosmetiikkatuotteidemme käyttöä. Vaikka tuotteillamme ei ole osoitettu yhteisvaikutuksia yleisten reseptilääkkeiden kanssa, tulee yksilölliset näkökohdat selvittää etukäteen lääkärin kanssa.
Mistä löydän asiakasnumeroni?
Asiakasnumero on merkitty selkeästi meiltä saamaasi laskuun. Jollei sinulla ole asiakasnumeroa käsillä, voit ilmoittaa nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jaatteko henkilötietojani muiden kanssa?
Ei, emme jaa tietojasi muiden osapuolien kanssa muissa tarkoituksissa kuin silloin, kun se on välttämätöntä palvelujemme ja tuotteidemme tarjoamiseksi.
Tätä sovelletaan erityisesti tilausten toimittamiseen, kirjanpitotarkoituksiin, markkinointiin tai kun olet etukäteen antanut siirrolle suostumuksen. Kun lähetämme tilauksen, esimerkiksi käyttämämme palveluntarjoajat (kuljettajat, logistiikkayritykset, pankit) saavat tietoonsa tilauksen hoitamiseen tarvitsemansa henkilötiedot. Palveluntarjoajilla on pääsy henkilötietoihin ainoastaan siltä osin, että ne voivat täyttää niille uskotut tehtävät.
Voit lukea tietosuojaselosteemme täältä.
Olen käyttänyt tuotetta ja saavuttanut toivomani tulokset. Miten lopetan kestotilaukseni?
Tiesitkö, ettei kestotilausta välttämättä tarvitse lopettaa, vaan voit pitää siinä tauon? Voit valita haluamasi pituisen tauon, ja tuotteen vaikutuksen ylläpitämiseksi voimme määrittää toimitukset käyttötoiveidesi perusteella. Autamme sinua toki myös, jos haluat mieluummin lopettaa tilauksesi. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
En ole saanut tilaamaani toimitusta. Missä pakettini on?
Useimmat paketit saapuvat perille 3–10 päivän kuluessa asuinpaikastasi riippuen, joskus nopeamminkin. Jollei paketti ole saapunut 10 päivänkään kuluttua, osoitteessa voi olla virhe tai postinkulku kestää normaalia kauemmin. Tilaukset postitetaan arkisin tilausta seuraavana päivänä.
- Varmista sähköpostitse saamastasi tilausvahvistuksesta, että osoite on oikea
- Jos osoite on oikea, odota 10 päivää. Todennäköisesti saat pakettisi hyvin pian
- Jollei paketti ole saapunut 10 päivässä, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin saat apua ongelmaasi
En löydä vastausta kysymykseeni. Mitä teen?
Ota meihin yhteyttä! Asiakaspalvelussamme työskentelee tuoteasiantuntijoita, jotka neuvovat sinua mielellään kaikissa asioissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun jo tänään – olemme täällä sinua varten.
Puhelin: 09 4245 5777
Sähköpostiosoite: [email protected]
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Muista ilmoittaa nimesi, asiakasnumerosi ja tuote, jota asiasi koskee.